Michael Jackson´s This Is It EXTENDED CLIP

Här e ett klipp från filmen! Har tyvärr inte råd att se den på bio men det finns väl inga biljetter kvar kanske.



Jag har inte skrivigt om Michael's död innan i min blogg men ah det blir första gången jag nämner det.
Jag fick reda på det när jag och min vän var på Peace and Love i Borlänge. Så var det någon som berättade det för oss, antigen var det Louise lr Emil, vet inte vem. Och vi blev lite chokade och det är klart att man inte på det på ängång. Men det tod inte långtid innan vi fatta. Och det e ju fan synd som fan! Han hade många bra låtar! Han är kung av pop!!

Men blev han mördad lr tod han själv mord??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0