Lugna gatan

Idag bestämde jag mig för att försöka gå med i Lugna gatan.
Jag frågade Simon om hjälp och när jag slutade så kolla vi hur man ska ta väga för att gå med.

Jag känner att jag inte gör nån nytta.. Jag har fett mycket fritid och har inget att göra på den.. och det känns så jälva pissit liksom.
Så det är därför jag tänkt att gå med i Lugna gatan.
För det e ju en bra organisation. man får hjälp att komma in i vuxen världen och man får hjälpa andra ungdomar och så.

Men ah får se om jag ska de för att jag vill kunna vara med min flickvän. Och hon går i en skola långt bort med sena tider så vi ses inte ofta och om jag börjar på Lugna gatan för då kommer vi få mindre tid att vara med varandra. Och det vill jag ju inte :(. Vill vara med min älskling ju.

http://www.fryshuset.se/Uploads/Fryshuset/Resized/lugnagatan_logo_490490x229.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0