Antichrist

Den här filmen värkar hemskt. Vet inte om jag vill se den. Den ser så äcklig ut :S
Titta på sex scenen bara, den värkar as äcklig jue!! :O
Är det nån som ska se den? För då vill jag gärna veta om man kan se den xP



Antichrist har premiär 5 juni på svensk biograf.
Regi: Lars von Trier
Skådespelare: Charlotte Gainsbourg, Willem Dafoe, m.fl.
Handling: Han och hon förlorar sin lille son, som leder till att hon drabbas av fruktansvärd panikångest. Hennes make är terapeut och trots riktlinjer om att aldrig behandla sina nära och kära, försöker de tillsammans att brottas med hennes våndor, på platsen där hennes ångest upplevs som starkast: Eden, en övergiven stuga mitt i skogen. Den terapeutiska kampen utvecklas till ett krig mellan könen. Hennes demoner finns i de båda och inte ens han kommer undan naturens skoningslösa inneboende ondska. Naturens brutalitet tar över och hans förnuft och lugn blir fullkomligt lönlöst. Ondskan i henne förvildas.

hadee<3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag såg trailern för nån vecka sen, jag ville se den.. men glömde bort den :P

2009-05-26 @ 14:06:12
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0