Känns som sommar

Igår var det så skönt väder och massa sol.
Det kändes som jag hade sommar lov eftersom att jag hade bara en lektion och sen träffa jag Emma.
Vi solade på bakgården i 2 timmar kanske. Och sen drog vi till lång skön och solade änu mer och drack en var sin cider :)
Det var skit skönt. Sedan drog vi och köpte glass :) Sen gungade vi och åt glass!
En riktigt härlig dag :). Men jag brände mig i solen xP.



På kvällen gick jag och Rebecca på bio och vi valde att se 17 Again !
I början verkade den jätte dålig men sen efter ett tag börja man att skratta åt allt i filmen och den var verkligen jätte rolig :D
Om ni vill ha kul och skratta ska ni verkligen se den!
Den får betyg 4 av 5 för att den var så rolig xD


hadee<3

Kommentarer
Postat av: Anja

Jag tog det också mest lugnt, är så mycket att göra nu med de sista skolgrejerna så jag vilar så fort jag får chansen... Allt bra annars?

2009-05-28 @ 00:26:52
URL: http://stil.blogg.se/
Postat av: Linnea - VÄRDENS MEST SERIÖA BLOGG!

hitler :D

2009-06-08 @ 20:35:32
URL: http://alittlebitoflinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0