igår kväll

Igår kväll kom jag hem fett sent! Jag hade varit med älsk i söder vi åt mat på resturang som var jätte mysigt enligt mig!
Efteråt gick vi och köpte godis för att se på bio vi hade mycket tid på oss. Vi så filmen UP (eng-tal så klart). Och det var grymt bra. Den filmen blir lungt en favorit :)
Efteråt drog vi hem men vi gick aldrig hem uta vi drog till berget och åt vårt godis och pratade om massa olika saker.
Tykte det var as mysigt att kramas när det var så kalt :) Hela kvällen var mysig! Helt perfekt ju!

UP måste ni se den var liksom gullig, spännande och helt underbar :) Så gå och se den! (Vi såg inte i 3D).

Aja ska äta frukost nu och fixa till mig ti skolan :) Jag hoppas Emma kommer å hälsar på i skolan oxå!! Yeii!

Se den ni kommer att älska den :)

New Pixar "Up" Trailer
by crimfarstein

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0