på tåget på väg till skolan

Sitter på tåget på väg ti skolan...

Det är en speciel dag i dag faktiskt(för mig),det är två år sedan jag och min flickvän blev tisammans :O :D. Hehe.
Och grejen är att jag väntar på att hon ska skriva nått sms lr ringa och säga nått iaf. Jag vet att jag skriver detta här och att hon kommer att se vad jag skriver xP.
Jag tänkte smsa henne vid 00:00 men jag tänkte ge henne en chans att berätta för mig hur glad hon är lr nått sånt iaf innan jag gör det.. Men haha det har hon inte gjort.. Så snälla älskling gör det för jag börjar tappa tålamodet xP
Vi har ett hemligt förhållande så det e lite roligt att jag skriver om det här:P men så 2 år e jävligt mycket i ett hemligt för hållande tycker jag. Okej Hahahahah jag förlåter mig själv för att jag skriver detta men jag blir lite nojig fan xP Vad ska jag skriva om på ett tåg 'jo det privataste jag har i mitt liv' typ!
Nu ska jag lägga av och försöka vara glad hahah:D inte för att jag e ledsen.. väntar ju bara på ett gullig sms xD

Ser ni inte hur patetisk jag är som ber om ett gullig sms!

Så kom igen nu älskling! hehe <3

Puss :* 22/10-07<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: j u l i a

Fin header du har :)

Hoppas du får en bra kväll :)

2009-10-22 @ 13:11:03
URL: http://ttypjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0