Hjälp Haiti

Den här killen som jag följer via youtube ska skänka 300 dollar varje 100 tusen tittare till Haiti av sina egna pengar. Så kolla på detta klipp (hoppas ni kan engelska så att ni fattar).

Så vi som inte kan donera från våra egna pengar(t.ex om vi studerar och inte har pengar) så titta på detta klipp och sedan uppdatera sidan och titta en gång till och så vidare så att det blir fler tittar siffror!

Jag har ju inte pengar att ge därför blir jag glad att jag ändå kan hjälpa på nått sett :)

Det man oxå kan göra för att hjälpa Haiti är att sprida denna video på era bloggar och tipsa vänner.

Om du vill skänka pengar själv kan du sms:a LIV till 72 990 så skänker du 50kr till Läkare utan gränser i Haiti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0