dagen

Dagen var inte som trott. Utan vaknade runt ett tiden åt frukost och sen har jag typ sovit hela dagen xP
Gick ut och tog en cigg vid åtta. SKÖNT! (får inte röka för far min)
Sen såg vi filmen Next på tv4.

Imorgon blir det att åka ti Borlänge :D ska köpa jul klapp till älsklingen.
Åh va jag saknar henne. Det e ju så ensamt utan henne.. Men ska fan pussa ihjäl henne när vi ses :P



Brittany Murphy har dött oxå.. fett jobbigt :( Tyckte mycket om henne! Jag och tjejen min pratade faktiskt om henne för någon dag sedan bara liksom. Det känns ju så overkligt att hon e död nu..
Det var liksom hon som tog dom här rollerna som var lite förbjudna. Rollerna som ingen annan vågade ta. så det e nått jag kommer att sakna. Hon var så duktig på det hon gjorde.
Hennes bästa roll är i Don't say a word. Det e en av de bästa filmerna men bara tack vare henne för hon gör rollen så bra!! Har ni sett?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0