Det jag vill 2010

Det jag vill än så länge 2010!



ingen spec ordning på det hela xP

Jennifer's body - just det omslaget som e på bilden
Vill se Maryjet LIVE och ha hennes skiva
Ska köpa fler filmer med Brittany murphy
Hoppas på att Kelly clarkson kommer till Sverige för så vill jag se henne

Det är det jag vill ;) höhö!
Konstigt nog har jag inte sätt Jennifer's body än. Även om jag är ett fan och driver en fan blogg med just Megan Fox. Men jag ville inte ladda ner den utan ville se den på bio, men det gick inte så bra. xP
Maryjet vill jag se fler än en gång. Har ju sett henne men hon sjöng en idol låt så tycker inte det räknas riktigt.
Har alltid älskat Kelly och hon är ju min (kändis)-hjälte. Så måste se henne innan det e försent.
Älskar Brittnay murphy's filmer så det måste jag bara ha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0