Väldens bästa låt

Ja jag såg på idol och det var helt sjukt!! Jag dog lite..
Det var världens bästa låt som tema. Det är ju bra för du fick de välja vad dom ville. Men visst är det svårt att välja :O

Vad är världens bästa låt?
Finns det äns?
Kan man välja mellan alla sina favoriter?


Denna fråga vill jag ha svar på! :)

Aso grejen är att jag tänkte skriva min favorit låt men det finns så många! och jag kommer bara på fler hela tiden! hummm... xP Det blir nog:
The Goo Goo Dolls med Slide plus miljarder till !!!!


Nog om det nu vill jag berätta om idol :O
Ah aso gud va rädd jag var att Mariette skulle åka. Hon satt ju löst och det gjorde Rabih oxå.
Jag hade en tiori att Idol är planerad aso att dom har en manus och har redan bestämt vem som vinner och vilka som åker ut och när! För Andreas(lr vad han med hår heter) i juryn sa i en intervju att Rabih vinner och det e skulle bara var konstig om han gjorde de, det finns så många i idol i år som är bättre på alla sätt.

Så ikväll när M och R mötte varandra sa jag "om Rabih går vidare går dom efter ett manus". För Mariette e grymare och bättre och hon har klarat alla moment medan Rabih inte har det..
(Jag hejar ju oxå på Mariette)
Men eftersom Rabih åkte så blev jag skit glad att det inte är ett manus :D Och att Mariette är kvar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0