Ny vampyr serie

The Vampire Diarie
Ja nu finns det ännu en serie med vampyrer. Och den här är oxå feta ungdoms serien.

Handlar om Elena en osäker tjej som förlorat sina föräldrar i en bil olycka. Hon har en bror som knarkar och en bästa vän som är ser konstiga grejer. Don bor i en liten stad och en ny kille, Stefan, börjar i skolan och faller direkt för Elena. Stefans bror Damon kommer till staden. Och det händer massa konstiga saker i stan och många dör av "djur"-attacker.

Namn på serie: The Vampire Diarie
Skriven av: L.J. Smith
Skådespelare: Nina Dobrev, Paul Wesley, Katerina Graham, Steven R. McQueen, Kayla Ewell, Ian Somerhalder
Gener: skräck, drama



Såg nyss första avsnittet och den var helt ok.
Ni kommer verkligen tycka att dem härmar Twilight väldigt mycket!
Den var lite små spännande och heltklart mycket tuffare än Twilight men inte värre än True blood. Den var helt lagom. Eftersom jag bara sett ett avsnitt än så länge kan jag ju inte säga så mycket om hur den är faktiskt.
Men den värkar bra heltklart :) !! Och jag bara älskar vampyrer så jag kommer att följa denna serie :D!!

Vet inte om när lr om den kommer att visas i sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0