Förhandsvisning

Igår (19/1) var jag och Rebecca på förhandsvisningen av Daybreakers på Park. Jag har varit på förhandsvisning där förr. Så visste ju att det e en väldigt dålig salong. 

Daybreakers är en vampyr film som inte är någon annan lik. Den är helt unik och ordet vampyr får en helt ny betydelse. Jag älskar vampyrer och jag kan rekommendera denna film till er som inte är allt för lättskrämda och er som gillar skräck som har en god handling bakom allt grymhet och blod.

Ah jag älskade filmen, hoppa till några gånger och ville nästan blunda lite då och då var till och med lite rädd var vi var på väg hem i mörkret. xD

Så gå och se den! Den har premiär den 22 januari landet runt!


Kommentarer
Postat av: Amanda Constance

åh, jag vill se gärna se filmen! verkar grym och storyn är så originell!

2010-01-23 @ 17:48:26
URL: http://amandaconstance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0